الثلاثاء، 22 يوليو 2008

15) سفاح كرمز

كنت ذاهب الى منزلي بعد عناء اليوم من ضغط الشغل فوجدت رجلا لايبدو علية الجنون يمسك سكينة في يدة ويمسك بيدية الأخرى ضحية مسكينة ,والناس تنظر بستغراب ولكن الرجل عيناة تلمعان وعلى شفتية إبتسامة خبيثة غير معلوم مصدرها , وفجاءة أدخل سكينتة الى إحشاء الضحية المسكينة وهى تبدو صامدة والناس يترقبون بحذر شديد جدا وصاح الرجل بأعلى صوتة:

قرب قرب قرب الواحدة بخمسة جنية عل السكين وأكسر حمار(بفتح الحاء والميم) وبياض يا بطيخ.

وفعلا الناس عندها حق البطيخ السنة دي مضروب جدا وأعتقد أن السبب في التقاوي والسماد فية حاجة غلط ومش مظبوطة وممكن يكون البطيخ صيني لية لاء.

وعمار يا مصر

21 Comments:

The Führer said...

ايه دة يا باشمهندس ، دة انت بعتني حتة "تين" بعتة ، الظاهر كتر قرايتي لأخبار الحوادث هو السبب ، فعلا جميلة ، أما بالنسبة للبطيخ فعلا فيه حاجة غريبة السنادي ، تخيل أكلته مرة واحدة من فترة وبعد كدة نفسي اتسدت من ناحيته تماما، منهم لله اللي بوظوا كل حاجة حلوة، انت ليه متخصصتش صيانة بطيخ؟
شكرا للموضوع ورجائي بتقبل مروري

sebofy7alo said...

the fuhrer
شكرا على زيارتك يا دكتور وأي خدعة
وحلوة حكاية صيانة البطيخ دي حفكر في الموضوع وممكن أخد كورسات.
ههههههههههههههههه

Ahmed Al-Sabbagh said...

يا صباح البعت

ده انت هتاكل ضرب

وانا قولت هشوف دم وبتاع وغمضت عينى

الاقى طرطش عليا بطيخ

طب عليا البطيخ بالتلاتة لوريك بس اما اشوفك

بوست جاااااامد جدا

تحياتى

احمد

sebofy7alo said...

ahmed al-sabbagh
أية رأيك ... بلاش ضرب وخليها شتيمة بس
ههههههههههههههه
حلوة طرطش عليك بطيخ دي
هههههههههههههههه

Unknown said...

بياض وحلاوة يا بطيخ

Princesa ... WHiSPeR said...

انا اتخضيت بجد قلت ايه ده مدونة رعب وكنت همشي لحد ما لقطت كلمة بطيخ !!!

"اموشن مذبهل"

البطيخ دلوقتي بقى فاكهة فاشلة

me said...

منك للى كلت دراع جوزها

عارف لا اسمع منك و لا اشوفك و لا احس كدا انك موجود لمدة شهر على الاقل بعد عملتك المنيلة دى

زربنتنى والنعمة و انت عارف انا لما اتنرفز

انا هسيب احمد ياخدلى حقى لحد متقع فى ايدى بس

تشاااااااااااااووووووووووو

sebofy7alo said...

لماضة
أنت بتسرحي على عربية بطيخ؟؟؟
ههههههههههههههههههه


laprincesa
ما هى دي الخلطة السحرية.

البت قباحة
لييييييييييية بس دأنا غلبان والنعمة

حنين.. said...

.ههههههههههههههههه
معلش دخلت كدا ههههههه
لانى افتكرت قتل ودم وضحايا
تطلع بطيخه
انا مش فاكره من اخر مره اكلنا بطيخ وبطننا وجعتنا كلنا...... جبنا بطيخ تانى امته
وياريته مضروب وابيض بس.... وغالى كمان..
ما لاقيش عندكم بطيخ؟
تحياتى
دمت سالم

ftafeet said...

على فكره اخس عليك ياشريف بجد خضتنى فى االول وبعد كده مت من الضحك يخرم جيبك ياشيييخ

بس عن جد كتير حلوه وانا على فكره من مدمنين البطيخ

وحتى لو مضروب هاكله

غير معرف said...

الضحيه طلعت بطيخه والله حاجه تفرح كنت هتفزع لو طلعت حاجه تانيه..مدونتك حلوه قوى وطابع خفة الدم فى الكتابه لذيذ جدا طبعا وبعدين بودابار وموسيقى تركى لا ودانك حلوه بس قولى هو ليه كل ما حد يجيب سيرة مظاهره يقترن بيها علطول اجرررررررررررررى دى هو ده بقه شعار المظاهرات الايام دى ولا ايه ..ده عنوان مدونتى طبعا هقول المعتاد شرفنى بالزياره وانتا فعلا هتشرفنى http://ayzaatalawa.blogspot.com فى رعاية الله وامنه.

dalia said...

حلو جدا طريقة الكتابة ديه اكيد الواحد ممكن يستفيد منك صحفيا

الريم said...

لا بجد تحفى اخر حاجة

ميرا ( وومن ) said...

انا جاية ازور واعلق اهو

بقالي مدة مش جيت بس ليك عليا اقرا كل اللي فاتني

بالنوسبة للبطيخ هو انا تقريبا الصيف دة تقريبا مأكلتش فاكهة خالص مبقاش في حاجة تستاهل اني اخلي معدتي تمر بالتجارب الصعبة دي كل شوية

تحياتي

غير معرف said...

استاذنا اتفضل ليك استجواب فى مدونتى اتفضل خده...

غير معرف said...

ايه مفيش حاجه غير البطيخه الذبيحه افتكرت هلاقى ضحيه جديده ..كل رمضان وانتا بالف خير ومستنيين بوست جديد..

Gihad N. Sohsah said...

البطيخ دة حاجة وحشة اوي

انا عمري ما كلت بطيخة حلوة ولا السنادي ولا اللي فاتت ولا اللي قبلها

mahasen saber said...

شريف انتا رحت فين ياابنى ضبتلى المدونه واختفيت لا حول ولا قوه الا بالله..

mahasen saber said...

ايه يا ابنى انتا لا هنا ولا هناك
امال رحت فين بس..

3ala asm masr said...

ههههه
انا اتخضيت
فى الاخر تبقى بطيخه
عندك حق البطيخ حاله مش مظبوط السنه دى
رمضان كريم
كل سنه وانت طيب

ojg said...

هههههههههههههه
ماشي يا عم
انا قلت برضو
بطيخه
تفاحه
اخرك اخرك هيبقى فراراجي وبيدبح فرخة
انما سفاح وكرموز
لالالالالالا
بلاش بطيخ
:))

blogger templates 3 columns | Make Money Online